tisdag 18 november 2008

Min daag :)<3

Heelluuu !
Nu ska jag försöka hålla min blogg levande XD.
Aja nu så ska jag iallafall berätta min dag :)
Först var det franska -.- Hade förhör på läxan o man kan juh inte säga att det gick bra! Menmen man får juh skylla sej själv om man inte tränar ordentligt. Sen så stannade vi på tolered en stund för det ösregnade XD Sen hade William glömt sin mobil så på vägen hem till skolan gick vi hem till han :) Sen vah det till skolan o så vah det SO. Hahha vi prata tyyp om att man ska byta till vinterdäck halva lektionen. XD Sen vah det rast o vi gick ner till röda klassrummet där dom spela poker :) Sen vah det matte där vi fick träffa hon som var vikarie eftersom Eva inte va i skolan. Hon skulle på ngn kurs där man lär vara pensionär. :P Sen vah det tyyp Bamba o sen mer lektioner-.- Sen vah det hem o äta o nu sitter jag här o kollar på top model 7 :) Imorrn efter skolan så ska vi baka pepparkakor här hemma :) (L)

Aja puss på världen <3>

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, vad gott med pepparkakor :)<3 Kommer du på träningen i alla fall :D?<3