fredag 21 november 2008

Min daag :)<3

Heelluu ! <3

Idag vah det skola och så här såg min dag ut :)
Först vah det till skolan dåe :P När man va på skolgården så kom man på att man skulle ta spruta o då kom nervositeten XD När vi kom upp till klassrummet så sa juh lärarna så klart att vi skulle ta spruta och att tjejerna i blåa gruppen skulle ta först. Så dom tog dom tyyp dom 5 första tjejerna skulle få gå först. Och så klart var jag en av dom fem ! Som tuur vah så fick Olivia också gå ner för hon ville inte vah sist. :) Och shiiet vah nervös man blev desto längre man fick vänta på att få komma in. Jag vah tredje först. Man satt där o va så nervös och så säger skolsköterskan. "Du får inte glömma o andas". Men ba nää det ska jag verkligen inte göra. XD Och såklart vah man nervös i onödan för att det gjorde tyyp inte ont. Det gjorde liksom mest ont när hon torka bort blodet som kom. Sen fick vi gå upp i klassrummet och jobba med ett häfte som heter " Jag vill jag kan " Trååkiit SÅKLART XD Sen vah det rast o vi tjejer vah tyyp med Wille, Kevin, Felix, Charlie mm. :) Skööjjj :D Sen vah det slöjd. -.- Boooriiingg ! Gör tyyp en tunika i syslöjden. Provade den idag. DEN VAR FÖR STOR!! Så trött blir man. Måste syy in den o allt krångel. Asså orka -.- Sen vah det bamba :) Äcklig mat som vanligt.., XD Sen höjdpunkten på dagen ! Vi slutade :D Yeyy ! 12.45 :D Sen gick jag o Fanny hem till Elsa :D <3 color="#ff99ff">Puss o Kram ! (L) :)

1 kommentar:

pacee sa...

Men jisses nu har inte mamsen hängt med. Kul om du nu kan förtsätta med ditt bloggande regelbundet:)
Men du får nog tänka lite på språket det vore ju bra om man föstod vad du skriver... inte bara baa tyyp änna shiit mannen fattar noll asså...
Puss o kram Mamma